REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[Katowice] Dębowe Tarasy: IMMOFINANZ realizuje swój pierwszy projekt mieszkaniowy w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Katowice] Dębowe Tarasy: IMMOFINANZ realizuje swój pierwszy projekt mieszkaniowy w Polsce
Ceremonią wmurowania kamienia węgielnego z udziałem honorowego gościa - prezydenta Katowic Piotra Us...
[Warszawa] Skanska zdobywa pierwszy platynowy certyfikat LEED dla wnętrza w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Skanska zdobywa pierwszy platynowy certyfikat LEED dla wnętrza w Polsce
Certyfikaty środowiskowe dla budynków biurowych stały się wymogiem stawianym przez rynek. Kryteria c...
[Polska] Wysoka aktywność na rynku nieruchomości przemysłowych i magazynowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Wysoka aktywność na rynku nieruchomości przemysłowych i magazynowych w Polsce
W pierwszym kwartale br. odnotowano wyraźny wzrost aktywności najemców i deweloperów na rynku nowocz...
[Polska] Szeroka czy unikalna? Jaka jest oferta centrów handlowych w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Szeroka czy unikalna? Jaka jest oferta centrów handlowych w Polsce?
JLL bada atrakcyjność i unikalność oferty polskich centrów handlowych i określa atrakcyjność handlow...
[Polska] Czy kompleksowa termomodernizacja może być remedium na smog w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Czy kompleksowa termomodernizacja może być remedium na smog w Polsce?
To, że problem smogu w Polsce jest szczególnie dotkliwy zimą to nie jest przypadek. W Polsce jest 5...
[Wrocław] Trwa budowa jednego z największych węzłów drogowych w Polsce [FOTO]artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Trwa budowa jednego z największych węzłów drogowych w Polsce [FOTO]
Na odcinku przyszłej drogi ekspresowej S5, od Marcinowa do węzła Wrocław Północ, ułoż...
[Warszawa] Rynek nieruchomości na Służewcu. Metamorfoza największego zagłębia biznesowego w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Rynek nieruchomości na Służewcu. Metamorfoza największego zagłębia biznesowego w Polsce
Pierwszy nowoczesny budynek biurowy na warszawskim Służewcu powstał równo 25 lat temu, podaje firma...
[Szczecin] Galeria MMG Centers Szczecin oferuje największy w Polsce salon łazienekartykuł
Pokaż artykuł
[Szczecin] Galeria MMG Centers Szczecin oferuje największy w Polsce salon łazienek
Marka Komfort Łazienki rozszerza swoją obecność w MMG Centers Szczecin. Najemca docenił potencjał pa...
Wrocław: Powstanie pierwsza od setek lat nowa świątynia słowiańska w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Powstanie pierwsza od setek lat nowa świątynia słowiańska w Polsce
We Wrocławiu powstanie wkrótce Chram – słowiańska budowla, której nie było na tych ziemiach od tysią...
WSSE Invest-Park liderem wśród 14 specjalnych stref ekonomicznych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
WSSE Invest-Park liderem wśród 14 specjalnych stref ekonomicznych w Polsce
2500 nowych miejsc pracy oraz 770 mln złotych nakładów inwestycyjnych zadeklarowali przedsiębiorcy w...
Ile dni musimy pracować na zakup metra kwadratowego mieszkania w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Ile dni musimy pracować na zakup metra kwadratowego mieszkania w Polsce?
Średnio 34 dni – tyle mieszkańcy największych miast w Polsce muszą pracować na metr kwadratowy miesz...
We Wrocławiu zostanie otwarty pierwszy w Polsce hotel pod marką Wyndhamartykuł
Pokaż artykuł
We Wrocławiu zostanie otwarty pierwszy w Polsce hotel pod marką Wyndham
W stolicy Dolnego Śląska uruchomiony zostanie pierwszy w Polsce obiekt jednej z największych sieci h...
Coraz częściej centra handlowe w Polsce pobierają opłaty parkingowe od klientówartykuł
Pokaż artykuł
Coraz częściej centra handlowe w Polsce pobierają opłaty parkingowe od klientów
Polskie Stowarzyszenie Najemców Powierzchni Handlowych (PSNPH) alarmuje, że klienci coraz częściej są zmuszani do płacenia za parking w centrach handlowych – chociaż najemcy pokrywają koszty prowadzenia parkingu w ramach kosztów wspólnych. W ostatnich tygodniach takie opłaty wprowadziły m.in. CH Karolinka w Opolu, CH Posnania czy ETC w Swarzędzu. Takie praktyki to nie tylko utrudnienie dla klientów galerii handlowych, ale w długim terminie istotne zmniejszenie ruchu w danym obiekcie. To działa bezpośrednio na niekorzyść najemców sklepów i punktów usługowych, którzy co miesiąc opłacają całość kosztów prowadzenia parkingu.
Panattoni sprzedaje trzy parki przemysłowe w Polsce za 100 mln euroartykuł
Pokaż artykuł
Panattoni sprzedaje trzy parki przemysłowe w Polsce za 100 mln euro
Panattoni, najaktywniejszy deweloper nieruchomości przemysłowych na świecie, sfinalizował kolejną dużą transakcję. Doświadczona, silnie obecna na polskim rynku globalna firma z branży nieruchomości, nabyła za 100 mln euro trzy w pełni skomercjalizowane parki przemysłowe w doskonałych lokalizacjach – łącznie 135 000 mkw. w regionach śląskim, poznańskim oraz łódzkim.
Pracownicy z Azji Środkowej coraz chętniej zapełniają wolne wakaty w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Pracownicy z Azji Środkowej coraz chętniej zapełniają wolne wakaty w Polsce
Wojna w Ukrainie sprawiła, że polski rynek pracy przechodzi zmiany. Pracownicy z Azji coraz częściej zapełniają wolne wakaty dawniej zajmowane przez obywateli Ukrainy. Czy można mówić o trendzie, który wkrótce stanie się bardziej widoczny?
Niemiecki producent automatyki przemysłowej Phoenix Contact z nowymi inwestycjami w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecki producent automatyki przemysłowej Phoenix Contact z nowymi inwestycjami w Polsce
Kolejna niemiecka firma planuje i realizuje kolejne nowe inwestycje w Polsce. Producent automatyki przemysłowej Phoenix Contact w ciągu najbliższych 8 lat planuje podwoić produkcję w Polsce. W tym celu zdecydował się na realizację kolejnych inwestycji w Nowym Tomyślu (województwo wielkopolskie) i w Tarnobrzegu (województwo podkarpackie).
Lider rynku mieszkaniowego w Polsce nowym najemcą biurowca Infinity  we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
Lider rynku mieszkaniowego w Polsce nowym najemcą biurowca Infinity we Wrocławiu
Największy i jeden z najdłużej działających deweloperów na polskim rynku – Dom Development, dołączył do grona najemców biurowca Infinity. Wrocławski oddział firmy zdecydował się wynająć ponad 900 mkw. nowoczesnej przestrzeni w budynku, który powstał w pobliżu Placu Jana Pawła II, przy ul. Legnickiej 16. Biura i showroom Dom Development zlokalizowane będą na trzecim piętrze Infinity z widokiem na wrocławskie Stare Miasto.
Rynek handlowy w Polsce: powrót do normalności, ale z nowymi trendamiartykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy w Polsce: powrót do normalności, ale z nowymi trendami
Wzrost obrotów i liczby klientów pokazuje, że Polacy na stałe wrócili do centrów handlowych. Jednocześnie obserwujemy dalszy rozwój parków handlowych, centrów typu convenience oraz obiektów wielofunkcyjnych wpisujących się w koncepcję 15-minutowego miasta. Analizując trzeci kwartał, eksperci BNP Paribas Real Estate Poland zwracają także uwagę na spadek wskaźnika pustostanów w centrach handlowych oraz wzrost rozwiązań w handlu wykorzystujących sztuczną inteligencję.
O nieruchomościach w Polsce warto myśleć nie tylko przy okazji wyborówartykuł
Pokaż artykuł
O nieruchomościach w Polsce warto myśleć nie tylko przy okazji wyborów
Niska dostępność mieszkań w Polsce to temat, który jak bumerang powraca przed wyborami parlamentarnymi. Nie inaczej jest i teraz. Zarówno Prawo i Sprawiedliwość, jak i Platforma Obywatelska – czyli dwie największe partie – receptę na zwiększenie dostępności mieszkań upatrują we wprowadzeniu rozwiązań umożliwiających zaciągniecie kredytów hipotecznych na pierwsze mieszkanie na preferencyjnych warunkach. Taki ruch nie dziwi.
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
REKLAMA